söndag 18 december 2011

En mini-dopparedag?

Jahapp.

Jag vaknade 02.15 and still going strong. Spelar egentligen ingen roll eftersom jag ska jobba natten som kommer och kan sova en sväng idag innan dess så det är väl bara bra att jag har vänt på dygnet.

Idag försväntas det komma grävmaskiner till mej. Det sa iallafall Gubben när han ringde mej förra vekan och bad om ursäkt för att han inte hade nån aning om att det var sista leverans-datum i mitt avtal..

Jag sa inget men jag vet att jag själv sagt det till honom när jag ringde i mitten på november. Men, om han mår bättre av att säga det till mej så fine, det är okej.

Ifredags när rör-mannen var hos mej så fördigställde han nästan alltihop. Han drog nästan alla rör och monterade fast värmecentralen i källaren. Sa att han hade ett jobb idag, men skulle komma tillbaka imorgon och göra klart. Även han sa att han fått höra att de skulle komma och gräva idag, så jag hoppas.

Otroligt ändå att det nästan bara tog en dag att göra allt inne. En dag liksom.

Just det, i lördags var jag i guds hus, och sjöng. Jag och massa fantastiska andra sångare och spelemän.
Jag blev nervös just innan, dels för att jag gick andnöd av en parfymlukt och sen är det nåt med kyrkan. Det är så laddat att sjunga i kyrkan just. Men, jag fick så hmla bra respons efteråt, så jag får lov att ändra mej eftersom det tydligen inte hördes vilka ställen jag failade på. Kanske var det bara i min kritiska hjärna som det uppmärksammades. Är oxå sjukt glad över min lilla tremanna kör som ville medverka i mitt framträdande!!
Ja, nu ska jag städa på 34:an.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar