onsdag 2 november 2011

Pust.

Skulle tro att jag gått upp ett par kg idag. Men det är det värt ta me fan. Jag fyller ju för helvete 30 år. Och va firad jag blivit. Av min släkt, av mina vänner. Jag blir förvånad hela tiden. Mest för att jag blir så rörd att de tar sej tid. Nu är allt bortplockat och vi har packat klart. Imorron lämnas barnen till syrrans omtanke och kärlek över helgen och vi åker bort. Långt bort tillsammans. Det ska bli så jävla skönt. Först ska jag göra nånting jobbigt så klart, men sen. Det känns skönt att ha Patrik i ryggen dock.

Jag fick förresten jätte fina blommor och en *bambarabam* SYMASKIN. Jag hade önskat mej en så det var bra. Nu får jag börja öva mej på sy, så jag kommer upp i samma klass som Susanna, min kusin, men...öving ger fördighet.

Nu är det brooooen på svt, så i better go. Det blir ett uppdate efter helgen.

Sipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar